Pravidla hry v knihách

22. března 2012 v 22:33 | Admin
Pravidla hry v knihách, jsou velmi důležitá. Záleží jen a jen na vás, jak se v knihách budete chovat. Buď tak jak máte, podle pravidel a nebudete se mnou mít žádné problémy, a nebo budete každou chvíli porušovat pravidla, která jsou jasně dána a tak se můžete s námi ihned rozloučit. Doufám, že je vše jasné.

  • Když někam přijdete, musíte také odejít. Stává se celkem často, že hráč přijde např. k jezeru a náhle si vzpomene, že něco zapomněl na pokoji. Nemůžete se objevit najednou v druhé místnosti, aniž by, jste z té první odešli. Raději přijďte a odejděte víckrát než vůbec.
  • Nemůžete hrát ve dvou knihách najednou. Např. jste v horách a zároveň i na mostě. Můžete hrát pouze v jedné knize!
  • Knihy nezaplňujeme spamy. Nepíšeme: např. když někde padáte, či jste se něčeho lekli, nepíšeme (opakuji) "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…."
  • Bez vulgarismu a jiných tvrdých nadávek!
  • Nehrajeme za jiné postavy než za ty své! A už vůbec nehrajeme si že jsme adminem, zjistím to, protože vím, co píšu.
  • Neovládáme schopnost jinou, než tu, kterou jste si sami při registraci vybrali.
  • Nehrajeme si na to, co nejsme! Co se týče schopností, každá má nějakou svou dobrou vlastnost, avšak přesto si nehrajeme, že jsme všemocní supermani! Nemůžete si zde dělat tedy co se vám jen zachce.
  • Zákaz omezování hráčů ve svobodě. Nepíšeme např., že jste něčí postavu zmlátili a tak nemůže být schopna se zvednout!
  • Zákaz odmlouvání vypravěči a RPG upozornění. Vypravěč je zde od toho, aby si s vámi zahrál apod. Co napíše, tomu se musíte přizpůsobit, žádné "ale proč já" NE! To samé u RPG upozornění. Je tu, aby vás opravilo a naučilo vás jak lépe hrát. Nepřijímáme poznámky typu: "Vždyť to mám dobře, či mě to nejde."
  • Nepíšeme Caps Lockem!!!
  • Vyvarujte se nesmyslům! Svět je daný a vy si nevymýšlejte to co tu není. Žádné město mezi mraky nebo jiné.
  • Vyvarujeme se milostným scénám, na to jsou jiné knihy, které jsou zaheslované a jen na požádání dávám na ně heslo a odkaz. Nikde je totiž na stránce nenajdete. Je to pro ty, co to nemohou vydržet, ale naopak i pro ty, kterým to nedělá příliš dobře. Hrát v knihách můžete pouze když o tom nevím, pokud to zjistím, máte průšvih.
  • Zákaz zabíjení ostatní postav. Vám by se to také nelíbilo, kdyby vám někdo z ničeho nic zabil postavu. Avšak potomci smrti, ať si nemyslí, že oni jsou nezničitelní. Zabíjení dalších postav je povoleno tehdy, kdy to ten druhý hráč opravdu chce a ví o tom i admin. Pak má plné právo si vytvořit vlastní postavu.
  • Pokud budete muset někam odejít, napište to do // Non RPG Dohrát to můžete samozřejmě kdykoliv, avšak pokud hru nedohrajete, porušujete tím tak pravidla. Omezujete tak i hráče, protože jejich postavu brzdíte, alespoň napište *Odejde* to respektuji.
  • Přísný zákaz reklam v herních knihách, komentářích, či jiných částech stránky. Na to je vyhrazená jedna kniha, do ní si pište, co chcete! Pokud napíšete reklamu mimo knihu, ihned mažu, podruhé blokuji IP adresu.
  • Neodmlouváme vypravěči a RPG upozornění, či samotnému adminovi!

10 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Michal Tirák Michal Tirák | 13. července 2012 v 3:22 | Reagovat

námítka:
4 - keď ma niekto naozaj poriadne vytočí, kto by sa vtedy krotil a nadával tomu druhému slušne? ja si myslím, že sa to nestáva ani v real life, tak prečo by to malo platit práve tu?
7 - keď mám schopnosť iluze, možem niekomu dať do hlavy obraz, že je v úplnej tme a tichu, nič nepočuje reálne, iba to, čo chcem ja.... no a to potom nie je proti pravidlám že?

2 Night Night | E-mail | Web | 13. července 2012 v 10:14 | Reagovat

[1]: Když tě někdo vytočí tak to beru. Je proto důvod ale i tak by jsi si to měl hlídat. Pokud používáš vulgarismus bezdůvodně jen tak, že jsi tak zvyklí mluvit, tak to opravdu na druhou stranu neberu.
Co se týče schopností tak to si musíš domluvit při nejhorším s ním. I když iluze se nepočítá do schopností které by mohli hráče omezovat. To spíše platí schopnost ovládání mysli. U té si to musíš s dotyčným domluvit jestli můžeš nebo ne.

3 Lyrea Lyrea | 30. března 2013 v 18:42 | Reagovat

Když budu mít schopnost Ovládání počasí, jak mám zapsat počasí co chci já, aby o tom, že neprší, ale svítí sluníčko věděli i ostatní hráči?

4 Admin Admin | E-mail | Web | 30. března 2013 v 20:00 | Reagovat

Pokud si toho ostatní hráči nevšimnou, vůbec to nevadí, za to že ostatní nereagují a pokračují ve své vlastní hře, trhat hlavy nebudu, pokud by jsi byla vypravěč, to je ovšem jiná. Jestliže chceš, aby o tom věděli, můžeš napsat kus daného textu tučně, aby změna šla vidět.